9 Aralık 2015 Çarşamba

#1 The Flash 2x9

Herkese iyifilm bloğundan merhaba arkadaşlar. Bundan sonra izlediğim dizileri de eleştirme kararı aldım. Dizileri bölüm bölüm inceleyeceğim.
İlk olarak dün internete düşen The Flash dizisyle başlamak istiyorum.

(Dikkat SPOILER içerir.)
Bu bölüm bana göre diğer bölümlere nazaran boş bir bölümdü. Yani yapımcılar dramı gizlemek için araya aksiyon sahnesi koymak istemişler. Çünkü bu bölümün amacı bazı sorunlara ışık tutmaktı bana göre. 
Peki neden boştu? Mark Mardon nam-ı diğer Weather Wizard, Barry'den intikam almak ve onu öldürmek için hapishaneye giriyor ve Leonard Snart namı- diğer Captain Cold ve James Jesse nam-ı diğer Trickster'ın kaçmasına yardım ediyor. Buraya kadar her şey tamam. Bir plan hazırlıyorlar ve Trickster, Noel baba kılığına girip, içinde bomba olan hediye kutularından 100 tanesini çocuklara hediyeymiş gibi veriyor. Barry, ikisini de yakalamak için meydana geldiğinde hediye kutularını ve eğer bir şey yaparsa bombaları patlatacaklarını söylüyorlar.
Buraya kadar da her şey tamam. Barry'de el mecbur teslim oluyor ve Weather Wizard başlıyor gavura vurur gibi Barry'e vurmaya. Bu arada Earth-2 den gelen Harrison Wells diyor ki benim bir planım var. Plana göre bir tane bomba bulup, içine bir mıknatıs yerleştirip, bir dronun üzerine yapıştırıp uçurunca diğer bombalarda bu bombaya çekilecek ve şehirde bir portal açıp hepsini imha edilecek. Sorun bundan sonra.
Bombayı bulup, drone'a yerleştirmeleri 1 dakika sürmüyor ve tam Trickster, Barry'e bıçağı saplayacakken haber veriyorlar bombaları imha ettik diye ve Barry'nin adamları paket etmesi 2 saniye sürmüyor. Ne oldu ne bitti bir anda? O kadar gerilim verdiniz. Mark Mardon'ın önceki geldiği bölüm The Flash'ın en yüksek alan bölümü. O bölümden sonra hele ki üç suçlu var Barry'nin karşısında, insan bir şaşırtmaca istiyor, bir gerilim istiyor. Bu hiç yoktu bu bölümde.
Bir de bu bölümden sonra dizi yine ilk sezona saracak gibi. Yani ilk sezonda Earth-1 deki kötü Harrison Wells, Barry'nin daha hızlı olmasını sağlayıp ondan çıkar sağlamaya çalıştı ve sonunda öldü. Bu bölümde de Dr. Zoom, Earth-2 den gelen iyi Harrison Wells'e Barry'nin daha hızlı olmasına yardım etmesini söyledi.(Dr. Zoom, Harrison Wells'in kızını kaçırmıştı.)
Yani bu bölümden sonra Barry daha da hızlanacak ve sonra büyük ihtimalle Dr. Zoom ölecek ve Harrison Wells kızı için yine kötü adam olacak.
Bir de yılların sarışını Wally West'i siyahi olarak diziye dahil etmeleri de ayrı bir tartışma konusu.

The Flash'ın her bölümünü merakla bekliyorum. Bölüm boş ama izlenebilir. İyi Seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder